מדריכיםאוניברסיטהקהילהרעיונותכלים למפתחים
תצוגות ומעקב אחר התהליך
חזרה
שיעורים
קליטת לידיםניהול שלבי המכירהעבודה עם כרטיס לקוחבקרת ומדידת תהליך המכירה

סינון תצוגות מתקדם

סינון תצוגות מתקדם

בשיעור הקודם דיברנו על סינון רשומות והתמקדנו במצב בו כל תנאי הסינון שהגדרנו חייבים להתקיים בו זמנית. 
קיימים מצבים בהם נרצה שלפחות אחד מהתנאים שהגדרנו יתקיים ולא בהכרח כולם ולשם כך נבחר בסינון מתקדם.
דוגמא למצב כזה היא קיבוץ כל הלקוחות שאין להם פרטי התקשרות מלאים, לדוגמה לקוחות שחסר להם מספר טלפון או כתובת דוא"ל. 
ניצור תצוגה חדשה ונעשה סינון ששדה "טלפון" לא מכיל מידע או ששדה "מייל" לא מכיל מידע, וכך למעשה נקבל את כל אותם לקוחות שאנו צריכים לבקש מהם פרטים נוספים. 
Pack of Components

We create the best Webflow templates on the market

How you write your advertising copy will be based on where you will place your ad. If it’s a billboard ad, you’ll need a super catchy headline and simple design.

Buy Template
Perfect for Startups

Tell the World About Your Amazing Startup

How you write your advertising copy will be based on where you will place your ad. If it’s a billboard ad, you’ll need a super catchy headline and simple design.

Buy Template
שיעורים
4 דקות
צפייה בתצוגות
4 דקות
עבודה עם תצוגת הלוח
7 דקות
יצירה, עריכה ושכפול תצוגה
5 דקות
סינון תצוגות
3 דקות
סינון תצוגות מתקדם
2 דקות
הגדרת משתמשים לצפייה

הארבעה 28, תל אביב

מרכז תמיכה
מרכז תמיכהקהילהאוניברסיטהכלים למפתחיםהתממשקויותעמוד סטטוס
המוצר
ניהול משימותTeam inboxתצוגת לוחניהול צוות עובדיםניהול ידע בארגוןיומן פגישותאפליקציה
פתרונות לעסקים
עבודה מהביתניהול מוקדי מכירותמערכת CRM לגיוס עובדיםשיווק ופרסום מתוכנת ה-CRMניהול תהליך מכירה מותאם אישית ניהול מידע מאובטח מתוך ה-CRM
בלוג
מה זה CRM ?למה להטמיע CRM בעברית בעסק?ניהול עסק בתקופת הקורונהכיצד ליצור בידול תחרותי?10 טיפים לשיפור שיטות המכירה שלך5 טיפים לניהול לידים חכם
כל הזכויות שמורות ל - Powerlink ©
תנאי שימושמדיניות פרטיותאבטחת מידע