מדריכיםאוניברסיטהקהילהרעיונותכלים למפתחים
עבודה עם אוטומציות
חזרה
שיעורים
קליטת לידיםניהול שלבי המכירהעבודה עם כרטיס לקוחבקרת ומדידת תהליך המכירה

הגדרת תנאים לאוטומציות

כיצד מגדירים תנאים להפעלת אוטומציה?

בשביל להפעיל אוטומציה במערכת, ראשית יש לבחור מה האובייקט שבו יתרחש התנאי להפעלת האוטומציה. ישנם מספר תנאים להפעלת אוטומציה: יצירת רשומה, עדכון רשומה, יצירה ועדכון רשומה, בזמן יחסי ובזמן קבוע.
יצירת רשומה- בכל פעם שנוצרת רשומה מהסוג שנקבע, האוטומציה תופעל.
עדכון רשומה- בכל פעם כשתתעדכן הרשומה עם התנאי שהגדרנו, האוטומציה תופעל.
יצירה ועדכון- שילוב של שתי האפשרויות הראשונות, האוטומציה תופעל בעת יצירה או עדכון הרשומה בצירוף התנאים שהוגדרו.
זמן יחסי- תאפשר לתזמן את האוטומציה למועד מתוזמן מראש. כלומר, ביחס לזמן מסוים שלפניו או לאחריו תתבצע האוטומציה.
זמן קבוע- תאפשר לתזמן פעולות קבועות במערכת. כך שבזמן שהוגדר מראש, הפעולה שמוגדרת באוטומציה תתרחש.בסרטוני ההמשך נלמד מהן האפשרויות השונות שאוטומציות יכולות לעשות.
Pack of Components

We create the best Webflow templates on the market

How you write your advertising copy will be based on where you will place your ad. If it’s a billboard ad, you’ll need a super catchy headline and simple design.

Buy Template
Perfect for Startups

Tell the World About Your Amazing Startup

How you write your advertising copy will be based on where you will place your ad. If it’s a billboard ad, you’ll need a super catchy headline and simple design.

Buy Template
שיעורים
2 דקות
מה הן אוטומציות?
3 דקות
הגדרת תנאים לאוטומציות
2 דקות
אוטומציה לשליחת מייל
2 דקות
אוטומציה לשליחת SMS
1 דקות
אוטומציה ליצירת רשומה
1 דקות
אוטומציה לעדכון רשומה
3 דקות
סוגי שדות באוטומציות
1 דקות
ריבוי פעולות באוטומציה אחת

הארבעה 28, תל אביב

מרכז תמיכה
מרכז תמיכהקהילהאוניברסיטהכלים למפתחיםהתממשקויותעמוד סטטוס
המוצר
ניהול משימותTeam inboxתצוגת לוחניהול צוות עובדיםניהול ידע בארגוןיומן פגישותאפליקציה
פתרונות לעסקים
עבודה מהביתניהול מוקדי מכירותמערכת CRM לגיוס עובדיםשיווק ופרסום מתוכנת ה-CRMניהול תהליך מכירה מותאם אישית ניהול מידע מאובטח מתוך ה-CRM
בלוג
מה זה CRM ?למה להטמיע CRM בעברית בעסק?ניהול עסק בתקופת הקורונהכיצד ליצור בידול תחרותי?10 טיפים לשיפור שיטות המכירה שלך5 טיפים לניהול לידים חכם
כל הזכויות שמורות ל - Powerlink ©
תנאי שימושמדיניות פרטיותאבטחת מידע