מדריכים אוניברסיטה רעיונות שאלות ותשובות כלים למפתחים
כניסת לקוחות
הירשמו עכשיו
קורס תהליכי עבודה - בסיסי
חזרה
שיעורים
קליטת לידים ניהול שלבי המכירה עבודה עם כרטיס לקוח בקרת ומדידת תהליך המכירה

יצירת תהליך עבודה

כיצד יוצרים תהליך עבודה בסיסי?

על מנת לצפות בתהליכי העבודה של העסק שלנו ניגש להגדרות המערכת הנמצאות בגלגל השיניים בצד שמאל, ובתפריט שיפתח נבחר ב"תהליכי עבודה". 
‍
כדי ליצור תהליך עבודה חדש נלחץ על כפתור "חדש". נבחר את סוג הרשומה אשר בהתאם אליה נרצה להגדיר את הטריגר ועליה נבצע את תהליך העבודה. לדוגמא, נבחר ברשומה "מכירה". ניתן שם אינדיקטיבי לתהליך העבודה כדי שנוכל לחפש אותו בעתיד בקלות בתוך רשימת התהליכים שלנו.
לאחר מכן, נגדיר אם סטטוס תהליך העבודה הוא פעיל או לא פעיל וניתן לו עדיפות. הסטטוס יהיה "פעיל" אם נרצה שתהליך העבודה יפעל באופן מיידי ושוטף מרגע יצירתו, ולעומת זאת סטטוס "לא פעיל" יבחר כאשר אנחנו בונים תהליך עבודה שכרגע לא רלוונטי עבורנו, אך נרצה להפעיל אותו בעתיד. הסעיף הבא הוא זמן הפעולה, כלומר הטריגר שאנחנו רוצים להגדיר להפעלת התהליך. לדוגמא, נבחר ב"יצירת רשומה". מאחר שבחרנו ברשומת מכירה, טריגר זה קובע כי הפעולה תתקיים כאשר נוצרת רשומת מכירה.בנוסף לכך, נגדיר תנאים להפעלת התהליך כאשר הטריגר מתבצע. לדוגמא, בעת יצירת רשומת מכירה אם מתקיים כי שם השדה "סכום העסקה" גדול מ-1,000 ש"ח תתבצע פעולה מסוימת. 
‍
על מנת להפוך את התהליך והפעולה לדינמיים, נוכל להשתמש בתגיות דינמיות, אשר יכניסו את הערך הרלוונטי לתגית בכל פעם שהפעולה תתבצע.
לדוגמא, אם נרצה שבמייל שישלח בתהליך עבודה יופיע שם הלקוח, אך הלקוח לא ידוע מראש אלא נקבע בהתאם לתהליך הספציפי, נבחר בשדה "לקוח" בתגית הדינאמית, ונעתיק את הערך שהתקבל לתוכן המייל.
כך, בכל פעם שהמייל ישלח ללקוח, יופיע בתוכן המייל שם הלקוח אליו נשלחה ההודעה.
‍
בעזרת תהליכי העבודה נוכל לבצע מספר פעולות, עליהן נלמד בהמשך. 

Pack of Components

We create the best Webflow templates on the market

How you write your advertising copy will be based on where you will place your ad. If it’s a billboard ad, you’ll need a super catchy headline and simple design.

Buy Template
Perfect for Startups

Tell the World About Your Amazing Startup

How you write your advertising copy will be based on where you will place your ad. If it’s a billboard ad, you’ll need a super catchy headline and simple design.

Buy Template
שיעורים
2 דקות
מה זה תהליך עבודה?
7 דקות
יצירת תהליך עבודה
2 דקות
תהליך עבודה - שליחת מייל
1 דקות
תהליך עבודה - הוספת הערה
3 דקות
תהליך עבודה - יצירת רשומה
2 דקות
תהליך עבודה - שינוי ערך שדה
1 דקות
שליחת מייל ללקוח בסיום פניה
1 דקות
שליחת מייל ללקוח בסיום פניה
2 דקות
הודעה על קבלת ליד חדש
1 דקות
מייל אוטומטי ללקוח שלא ענה
1 דקות
מייל ללקוח פוטנציאלי
1 דקות
SMS ללקוח שלא ענה

הארבעה 28, תל אביב

מרכז תמיכה
מרכז תמיכה שאלות ותשובות רעיונות אוניברסיטה כלים למפתחים התממשקויות
המוצר
ניהול משימות Team inbox תצוגת לוח ניהול צוות עובדים ניהול ידע בארגון יומן פגישות אפליקציה
פתרונות לעסקים
עבודה מהבית ניהול מוקדי מכירות מערכת CRM לגיוס עובדים שיווק ופרסום מתוכנת ה-CRM ניהול תהליך מכירה מותאם אישית ניהול מידע מאובטח מתוך ה-CRM
.
מה זה CRM ? למה להטמיע CRM בעברית בעסק? ניהול עסק בתקופת הקורונה כיצד ליצור בידול תחרותי? 10 טיפים לשיפור שיטות המכירה שלך 5 טיפים לניהול לידים חכם
כל הזכויות שמורות ל - Powerlink ©
תנאי שימוש מדיניות פרטיות אבטחת מידע